4 Şubat 2014 Salı

Fırında Mantarlı Omlet



Birgün önce etin yanına yaptığım zeytinyağında kuru soğan, yeşil biber, kırmızı biber ile sotelediğim mantarlara tabi ki fazla rağbet olmadı. Ayıp olmasın diye tadına bakıldı. O anlarda bende de o yemek yenecek damarı tuttu. Sabırla diğer günü bekledim. Küçük kızıma 4 yumurta, 3 yemek kaşığı un ve göz kararı 1/2 çay bardağı sütü karıştırttım. Büyük kızım bu sırada kaşar rendeledi. Sonra karışıma dünden kalma mantar soteyi ve doğranmış maydanozu ekledim. Kızlar o anda niyetimi anladılar. Neyse ki itiraz gelmedi.  Karışımı tepsiye döküp üzerine kaşar peyniri serptim. Önceden 170 dereceye ısıtılmış fırında kaşarlar eriyip kızarıncaya kadar pişirdim. Dilimleyerek servis ettim. Kızlar ikişer dilim yedi. Kalanı ben bitirdim. Böylelikle amacıma ulaşmıştım üstelik tadı enfesti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder